Algemene verkoopsvoorwaarden
Beste bezoeker, we zijn blij u te mogen verwelkomen op onze website.
Wij bieden te koop een breed scala van speciale producten in het onderhoud, reiniging en renovatie van stoffen en leersoorten voor meubels, stoelen, kleding, schoenen en lederwaren zonder te verplaatsen.
Check nu onze productpagina's detaillering van ons volledige aanbod en profiteer van onze webwinkel te bestellen het product dat u zoekt.
Lees zorgvuldig alle (voor korte, "Verkoopsvoorwaarden") onder de algemene verkoopvoorwaarden alvorens te bestellen. Ze moeten samen met onze disclaimer, privacy en onze aankondiging van cookies rekening worden gehouden. Wij wil informeren u op transparante wijze en maak uw shopping ervaring zo eenvoudig en plezierig als mogelijk.
Voor elke vraag of suggestie, aarzel niet ons te contacteren via onze e-mail info@sofaclean.be
- AANVAARDING VAN DE ALGEMENE VOORWAARDEN VAN VERKOOP
De algemene verkoopvoorwaarden dat hieronder zijn bedoeld om het definiëren van de voorwaarden en bepalingen waarnaar wij onze producten te koop aanbieden. Alle verkopen worden uitsluitend geregeld door deze voorwaarden.
Als een voorwaarde wordt gevonden te ontbreken in een situatie waarin deze niet voorziet, zullen ze worden vervangen door de procedures in de sector van de afstandsverkopen waarvan voor bedrijven met hoofdkwartier in België van kracht.
De huidige VERKOOPSVOORWAARDEN worden systematisch onder uw aandacht gebracht bij het bestellen. Dienovereenkomstig, door het valideren van uw bestelling, u erkent gelezen te hebben en uitdrukkelijk verklaren te aanvaarden ze zonder beperking of voorbehoud.
De VERKOOPSVOORWAARDEN kan worden aangepast of gewijzigd op elk moment. Als u wijzigt, zal het worden toegepast op elke bestelling VERKOOPSVOORWAARDEN van kracht op de datum van de bestelling. U bent daarom uitgenodigd om regelmatig onze VERKOOPSVOORWAARDEN te volgen van de laatste ontwikkelingen raadplegen.
- SOFA CLEAN®
Ons bedrijf is sinds 2003 in de behandeling van de dienstverlening na verkoop van de grootste Belgische bedrijven actief voornamelijk op het gebied van meubels. Ons technische personeel heeft meer dan 30 jaar ervaring en deze ervaring kan we lossen elk probleem dat kan ontstaan op elk type van Bank in geen enkele andere vorm van coating.
We hebben een aantal zeer technische professionele producten die zeer effectief te onderhouden, te reinigen en te renoveren alle coatings zijn ontwikkeld. Deze producten kunnen ook worden gebruikt voor lederwaren, kleding, schoenen en de stoelen.
De details van het bedrijf zijn de volgende:
LOMATEX bvba
39 avenue du vieux frêne
6280 Loverval
België
BTW BE0861.481.051
Tel.: + 32 71 37 29 79
Fax: + 32 71 335 57 43
E-mail: info@sofaclean.be
Wij verkopen via onze site internet www.sofaclean.be (hierna te noemen "de Website"), verschillende schoonmaakmiddelen, onderhoud en renovatie voor de leder en textiel (hierna gezamenlijk "producten").
Onze site is bedoeld zowel aan particulieren, naar de professional.
- KENMERKEN VAN ONZE PRODUCTEN
Elke productpagina gaat vergezeld van een gedetailleerde beschrijving en illustratieve foto's. U kunt kiezen voor producten die daadwerkelijk overeenkomen met uw behoeften en uw beperkingen. Aanvullende productinformatie kan worden verkregen op eenvoudige aanvraag op het adres info@sofaclean.be.
De teksten en afbeeldingen van de producten worden geleverd met het oog op informatie. Deze teksten en illustraties zijn met grote zorg zijn herenigd, geven ze een mogelijke beschrijving van de items beschreven. Het is mogelijk dat, ondanks al onze voorzorgen, fouten worden gemaakt op de Site. Onze verantwoordelijkheid zou niet gepleegd als de informatie gepost online huidige fouten of nalatigheden in verband met de realiteit moet.
- AANBOD EN VOLTOOIING VAN HET CONTRACT
De producten aangeboden op de website is niet een aanbod dat bindt ons juridisch, maar een eenvoudige oproep tot u opdracht.
Als u wilt bestellen, moet u zich eerst registreren op de Site volgens de voorwaarden en bepalingen die hieronder worden beschreven.
Registratie wordt gedaan op het formulier hiervoor op de Site.
Wanneer u registreert, moet u een aantal persoonlijke gegevens, die vervolgens zal worden gebruikt om u te identificeren en dat u gemakkelijk toegang tot de Site opgeven. U bent verplicht alle velden gemarkeerd als verplicht in te vullen. Een eventuele onvolledige inschrijving zal niet worden gevalideerd. Het is een verplichting om rigoureus juist, actueel, volledig en niet misleidend. U aanvaardt tevens om onmiddellijk de gegevens bijwerken deze wijzigingen opgenomen zodat deze altijd overeenkomen met de werkelijkheid. Zijn er updates rechtstreeks via uw persoonlijke account of door een e-mail te sturen naar info@sofaclean.be.
Registratie is open voor alle natuurlijke personen en rechtspersonen. Als u een individu bent, moet u meerderjarig en hebben de capaciteit om het contract. Als u de vertegenwoordiger van de gebruiker bent, verklaart u dat u de eigenaar alle rechten noodzakelijk voor de sluiting van deze overeenkomst namens de juridische entiteit die u vertegenwoordigt.
Alle registraties moeten vervolgens worden gevalideerd door SOFACLEAN effectief te zijn. U zal worden geïnformeerd over deze validatie op het e-mailadres dat u heeft opgegeven bij de registratie. In het algemeen, behoudt SOFACLEAN het recht om te weigeren van de inschrijving van een natuurlijke persoon of rechtspersoon die niet zou voldoen aan de gestelde voorwaarden of waarmee er een voorafgaande geschillen, of om enige andere reden beschouwd als ernstige en legitieme.
Validatie van registratie automatisch een account openen in uw naam. U toegang tot het gebruik van uw login en wachtwoord die u hebt gedefinieerd bij de registratie. Deze id's u zijn strikt persoonlijk en vertrouwelijk. U bent verantwoordelijk voor enig gebruik dat moet worden verricht, en zijn alleen de borg van hun privacy. U akkoord met het persoonlijk gebruik van de Site en sta niet toe een derde te gebruiken uw id's in uw plaats of voor uw account, behalve de volledige verantwoordelijkheid te dragen. In geval van verlies of diefstal van uw id's, of in geval van frauduleus gebruik door een derde partij, gelieve ons te contacteren onmiddellijk, zodat we alle nodige maatregelen kan nemen.
Een bestelling plaatsen
Na het registreren, kunt u een bestelling plaatst. Om slechts een paar klikken.
(1) log in met uw login en paswoord
2) selecteert u de gewenste producten en voeg ze toe aan uw winkelwagen.
(3) Vul de noodzakelijke velden opgevraagd door de toepassing;
(3) uw bestelling bevestigen en overgaan tot betaling.
U ontvangt automatisch meerdere e-mails om te houden u op de hoogte van de status van uw bestelling. Check je mailbox om informatie niet te missen.
Na uw aankoop ontvangt u een bevestiging van ontvangst van de bestelling per e-mail. Het zal een samenvatting van de details van de bestelling (bestelde artikelen, levertijden, etc.).
Houd er rekening mee dat deze e-mail een ontvangstbewijs en geen aanvaarding van uw bestelling vormt. Het wordt beschouwd als vaste en definitieve slechts na ontvangst van volledige betaling. Het is de betaling van de bestelling die met de sluiting van de koopovereenkomst tussen u en SOFACLEAN® formaliseren zal. Zodra de betaling is ontvangen, zullen wij bevestigen per e-mail de lancering van de levering.
Nog steeds ontvangt u een derde en laatste e-mail wanneer het pakje op bestemming arriveert. Als u een e-mail van ons ontvangen, neem dan contact op met ons bedrijf voordat u een nieuwe bestelling voor dezelfde producten!
U akkoord uitdrukkelijk dat een geldige tussen ons met behulp van elektronische communicatie overeenkomst. In het bijzonder het ontbreken van een traditionele, digitale en elektronische handtekening, doet niets af aan het bindende karakter van het aanbod en de aanvaarding. Elektronische uitwisselingen worden beschouwd in deze context, en in de mate toegestaan door de wet, als bewijs.
De producten worden aangeboden voor verkoop binnen de grenzen van de beschikbare voorraden. Als sommige of alle producten niet beschikbaar zijn moest, zullen wij u tijdig per e-mail informeren en bieden u de mogelijkheid om te kiezen tussen wachten of de volgorde van de niet via een programma items kosteloos annuleren. Houd er rekening mee dat als onderdeel van promotionele activiteiten, aanvullende voorwaarden kunnen van toepassing op speciale aanbiedingen op de Site (een term van geldigheid beperkt, bijvoorbeeld). Deze specifieke voorwaarden zal expliciet worden geboden en vastgesteld vóór de inschrijving van de orde.
Wij behouden ons het recht om te weigeren een bestelling of onderworpen aan aanvullende voorwaarden om legitieme redenen, bijvoorbeeld als de gevraagde gegevens is onvolledig of onjuist is, als het opgegeven adres niet in het geografische gebied van levering, of als de volgorde afkomstig is van een klant waarmee een geschil zou al bestaan. Als dat gebeuren zou, sturen we u de beslissing binnen een termijn van vijf (5) dagen na ontvangst van de bestelling. De weigering van een bestelling geeft geen plaats op schadevergoeding, maar gewoon op de terugbetaling van de prijs van de producten als het heeft reeds geïnd. Hebt u vragen of opmerkingen over onze acceptatiebeleid van de bestelling, of als uw bestelling per ongeluk heeft verworpen, neem contact met ons op per e-mail op het adres info@sofaclean.be.
- PRIJZEN, BETALING EN PROMOTIES
Alle prijzen vermeld op de website worden uitgedrukt in euro's en alle belastingen (BTW en andere belastingen). Met uitzondering van de verzendingskosten. Verzendkosten worden berekend tijdens de bestelling en zijn afhankelijk van de hoeveelheid producten besteld, het gewicht van alle producten, de gekozen verzendoptie en de bestemming van de levering. Deze leveringskosten, uitsluitend op uw kosten, zal worden altijd waarnaar in de laatste stap van het bestelproces, zodat je volledige kennis hebt voordat u bevestigt en valideren van uw bestelling.
Onze prijzen zijn transparant, all-inclusive, geen verrassingen. De prijs aangegeven in de orderbevestiging is de uiteindelijke prijs die u betaalt. Echter, als bijzondere omstandigheden zouden leiden tot onverwachte extra kosten en onvoorziene ten tijde van de sluiting van het contract, zij op uw kosten zouden en u zo spoedig mogelijk zou worden vermeld.
Prijzen zijn gegarandeerd, onder voorbehoud van duidelijke en onweerlegbare fout. In het geval van kennelijke fout of fout van beruchte onoplettendheid op de prijs voor een product op de Site, we behouden ons het recht voor niet voort te zetten van een order.
We behouden ook het recht om onze prijzen op elk moment wijzigen, maar we zullen echter gelden die vermeld op de Site op het moment van de registratie van de bestelling. Het is echter aan u om te veronderstellen een verhoging van de BTW of de nieuwe belasting die tussen het tijdstip van de bestelling en de levering zouden worden opgelegd.
Een klacht of geschil met betrekking tot de prijzen geschiedt schriftelijk binnen zeven (7) dagen na de bevestiging van de bestelling. De indiening van een klacht heeft geen opschortende werking voor de verplichting tot betaling.
Wijze van betaling:
u hebt de keuze tussen verschillende betalingsopties:
- Online betaling via Paypal
Om ervoor te zorgen maximale beveiliging van uw transacties online betalen, bieden wij het betaalplatform van Paypal. U moet een paypal-account en kunt u dus uw betaling verrichten met gemak en in alle veiligheid, met elk type creditcard die u in uw Paypal-account hebt geregistreerd
PayPal is afhankelijk van het protocol SSL (Secure Socket Layer) encryptie te beschermen en coderen van al uw bancaire gegevens effectief. Ze een don't pass of is opgeslagen op de servers van SOFACLEAN®
- Bankoverschrijving
U kunt ook betalen via overschrijving op volgend rekeningnummer:
Bank: BNP PARIBAS
Bankrekening: 001-7385386-86
IBAN NUMMER: BE78 0017 3853 9686
NO. BIC: GEBABEBB
Vermeld de referentie van uw bestelling op de transferorder.
Als de gekozen betalingsmethode niet mogelijk een onmiddellijke inning van de bestelling, overwegen wij een betalingstermijn van veertien (14) dagen na de bevestiging van uw bestelling.
Als u niet op tijd betaalt, zult u automatisch en rechts in de standaard. Dienovereenkomstig, zal een sanctie op de hoeveelheid resterende verschuldigde bedragen worden berekend tegen de wettelijke rentevoet. Deze straf is verschuldigd tijdens de periode tussen het verstrijken van de betalingstermijn en de volledige betaling van de verkoopprijs. Het zal ook mogelijk zijn om te beweren dat alle gerechtelijke en buitengerechtelijke dat we zullen moeten dragen als gevolg van uw standaard. Deze toeslagen zijn een integraal onderdeel van de prijs te betalen. In het geval van niet-betaling na drie herinneringen of vraag, zal de factuur worden doorgestuurd naar een office-collectie of onze advocatenkantoor dat verantwoordelijk voor de invordering van de verschuldigde bedragen en de afwikkeling van de procedure zijn zal.
Levering geschiedt nadat de volledige betaling van de prijs zal worden gewist.
Betalingen vertraagd door overschrijving, levertijd zal gelden voor zoveel dagen dat het nodig is om SOFACLEAN® te ontvangen van de betaling van de bestelling zal zijn geweest.
- LEVERING
Wij leveren onze producten overal in Europa!
Naar het adres dat u heeft opgegeven bij de inschrijving van de order is geleverd. Om levering te garanderen, zorg ervoor dat u accurate en volledige informatie met betrekking tot uw afleveradres hebt verstrekt. SOFACLEAN® niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen of fouten bij de levering in het geval van onjuiste of onvolledige informatie van uw kant.
Het is uw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat de levering op de overeengekomen plaats, in uw aanwezigheid geschiedt of in aanwezigheid van een derde partij u hebben aangewezen. Als niemand op het afleveradres aanwezig is, de levering wordt beschouwd als mislukt. Het kan worden verlengd na voorafgaande kennisgeving. Deze poging van leveringskosten zullen volledig uw eigen verantwoordelijkheid.
Leveringmiddeleni en leveringtijden:
Wij leveren onze producten via Bpost Taxipost formule met verzending.
Wij werken uitsluitend met deze luchtvaartmaatschappij bekend om de ernst en de kwaliteit van haar dienstverlening. Wij zullen u voorzien van een link die zal u toestaan om het volgen van de levering van uw bestelling online, zo spoedig mogelijk.
De levertijd is erg belangrijk om onze klanten en wij leveren elke inspanning om ervoor te zorgen dat uw bestelling wordt geleverd ten laatste op de datum vermeld in de bevestigingsmail of, indien geen datum is vastgesteld, binnen een termijn van dertig (30) dagen vanaf de ontvangst van uw betaling. De aangegeven levertijden zijn de gemiddelde levertijden van onze vervoerders in dagen; zij zijn gegeven, tenzij anders vermeld, louter indicatief en niet bindend op enigerlei wijze ons bedrijf.
Wij behouden ons het recht om bepaalde voorwaarden aan de levering. Met inbegrip van het recht om te bepalen van een levertijd belangrijker of te leveren van de producten in uw bestelling van geleidelijk in gevallen waar, om redenen van logistiek of onbeschikbaarheid van bepaalde producten, eenmaal levering niet mogelijk is.
Als dat het geval, u zou uiteraard op de hoogte gehouden binnen een redelijke termijn, en geen extra verzendkosten kost zal aangerekend worden voor u.
Als we niet in staat om levering binnen de contractueel bepaalde periode, kunt u het contract beëindigen. In een dergelijk geval van beëindiging, zullen wij u snel alle gelden betaald, uiterlijk binnen veertien (14) dagen na de beëindiging van de verkoop terugbetalen.
Pakket bijhouden:
Elk van de percelen die wij leveren is voorzien van een "Track & Trace"-code die het mogelijk maakt om te volgen. We sturen deze code per e-mail.
Als u geen code hebt ontvangen, gelieve eerst als de e-mail niet wordt geblokkeerd door het filter anti-spam e-mail. Als dit niet het geval is, contacteer ons hooguit snel.
In geval van ontvangst van een bestelling binnen zeven (7) dagen na de datum van de verzending bevestigd in de e-mail van zending verzonden door SOFACLEAN®, neem contact met ons op om een onderzoek te openen met de vervoerder. Een onderzoek kan enkele dagen duren, onderzoek-tijden zijn afhankelijk van de vervoerder en het land van levering variabele. Als er gedurende deze periode, het product wordt gevonden, zal het worden omgeleid onmiddellijk. Aan de andere kant, als het product niet gevonden op het einde van het onderzoektijdvak die van toepassing zijn is, meent de vervoerder het pakket als verloren. Als dit het geval is, sturen wij u een vervangend product, op onze kosten. Als het product besteld na de periode van het onderzoek niet meer beschikbaar voor verkoop is, zullen wij het bedrag van het betrokken product en het bedrag van de verzendkosten terugbetalen. Geen restitutie of terugkeer van vervangende goederen worden niet uitgevoerd tijdens de periode van onderzoek.
Controle van het pakket en de inhoud ervan
Percelen verzonden door SOFACLEAN® zijn altijd onberispelijk, en gecontroleerd en op bestemming in dezelfde staat moeten aankomen. U bent verplicht om te zorgvuldig beoordelen de ontvangen producten en nauwgezet controleren hun naleving zodra ontvangen. Als er een fout in de opdracht zit, of als deze beschadigd als gevolg van de levering, moet u weigeren en maken vermelding van uw opmerkingen en de uitdagingen op de levering van de drager. Indien de levering wordt aanvaard en, na inzage van de goederen, blijkt het dat het beschadigd is, heb je een periode van vijf (5) werkdagen na ontvangst van het pakket om een claim te maken. Elke vordering met betrekking tot de overeenstemming van het product met betrekking tot zichtbare gebreken of levering moeten ons schriftelijk worden gemeld, in een gemotiveerd en ondertekend mail. Na een periode van vijf (5) dagen, de levering wordt voltooid geacht en de afgeleverde producten vrij zijn van zichtbare gebreken worden geacht. Uiteraard houden u de garantie van de conformiteit en gebreken voor potentiële problemen dat u niet de levering herkent.
Producten met gebreken moeten worden geretourneerd naar ons in hun oorspronkelijke toestand, met inbegrip van verpakking, accessoires, operationele instructies en documentatie; altijd vergezeld van de factuur en een geldig betalingsbewijs. Elke schending van deze verplichting impliceert een evenredige verlaging van de restitutie. De producten terug te sturen is altijd uw eigen verantwoordelijkheid en op uw eigen risico. Het is raadzaam dat u stuur ons producten door aanbevolen en met verzekering, om te voorkomen dat het risico van verlies of diefstal. In ruil sturen moet plaatsvinden ten laatste binnen zeven (7) dagen na de mededeling van de vordering.
Risico-overgang
Wij nemen het risico van schade of verlies van de goederen tot het moment van levering. Het risico wordt overgedragen op het moment waar u zelf de producten van uw bestelling ontvangen of een derde partij dat u hebt ingesteld. Elke levering in principe vereist de ondertekening van een ontvangstbevestiging, maar de afwezigheid van een dergelijke handtekening heeft geen invloed op de overdracht van het risico dat wordt verkregen op het tijdstip van levering.
- HERROEPINGSRECHT
Als, voor welke reden dan ook, een of meer items die u niet bevredigend is, kunt u (s) bent terug, zonder boete en zonder opgave van redenen, binnen veertien (14) dagen na ontvangst. Via de methode van betaling oorspronkelijk gebruikt, geretourneerde producten en leveringskosten, zo spoedig mogelijk en zeker binnen veertien (14) werkdagen zullen wij u terugbetalen. Deze terugbetaling zal termijn na ontvangst van de producten. Wij zullen terugbetalen naar de dezelfde bankrekening dan degene waarvan we de eerste betaling, ontvangen tenzij u uitdrukkelijk anders besluiten.
Respecteer alstublieft de volgende regels:
Voor het ontvangen van uw herroepingsrecht, moet u informeren over uw beslissing om de overeenkomst opzeggen door middel van een schriftelijke verklaring, zonder dubbelzinnigheid, per e-mail verstuurd naar info@sofaclean.be.
U beschikt over een termijn van veertien (14) dagen kalender vanaf de datum waarop u uw beslissing om te oefenen uw herroepingsrecht om terug te keren van de betrokken producten hebben meegedeeld. Deze expeditie moet in ruil daarvoor geschieden door middel van een erkende vervoerder. Retour kosten zijn uw kosten en de verwijzing zullen op uw eigen risico.
Let op, dit herroepingsrecht is alleen mogelijk voor consumenten (dat wil zeggen natuurlijke personen handelt voor doeleinden die niet in het kader van hun commerciële of professionele activiteiten), en dat overeenkomstig artikel VI.53. het Wetboek van economisch recht, dit recht op vrijstelling is niet van toepassing op de verkoop van:
- de levering van goederen aan de consument specificaties of duidelijk gepersonaliseerd (artikel VI.53.3 °) (bijvoorbeeld de producten besteld in kleuren 'op maat');
- de levering van goederen waarschijnlijk verslechteren of snel verloopt (artikel VI.53.4 °);
- de levering van verzegelde goederen kan niet worden geretourneerd om redenen van bescherming van de gezondheid of de hygiëne, en die hebben al ontzegeld door de consument na levering (artikel VI.53.5 °);
- de levering van goederen die, na hebben opgeleverd, en door hun aard onlosmakelijk worden gemengd met andere items (artikel VI.53.6 °);
Het is mogelijk dat wij een telling op de restitutie toepassen teneinde rekening te houden voor de waardevermindering van het product dat wordt geretourneerd, als gevolg van manipulaties dan die welke noodzakelijk zijn om de aard, de kenmerken en de werking van het product zijn.
Als de hierboven genoemde voorwaarden voldoe je niet aan, doe u een onwettig gebruik van het herroepingsrecht. In dit geval zal de goederen worden teruggegeven aan u, uw verantwoordelijkheid en op uw eigen risico. In een dergelijk geval, zijn wij verplicht om u duidelijk de redenen voor het ontslag te communiceren.
- GARANTIES
Als ondanks al de zorg we in de selectie en de productie van onze producten brengen, het gebeurt dat een artikel blijkt te zijn niet-conforme of bereikt een verborgen gebrek, de producten door SOFACLEAN® voordeel van de wettelijke waarborg van conformiteit met de wettelijke waarborg voor verborgen gebreken, binnen de grenzen en de voorwaarden hieronder verkocht.
Naast de zichtbare gebreken op het tijdstip van levering, wij garanderen, volgens de artikelen 1649bis tot 1649octies van het burgerlijk wetboek, elk gebrek aan overeenstemming dat ten tijde van de levering en dat bestaat zich manifesteert binnen een termijn van twee jaar vanaf de werkelijke levering. Elk gebrek aan overeenstemming moet worden aangemeld bij ons binnen een periode van twee (2) maanden vanaf de dag waarop het gebrek is gevonden. Deze garantie geldt alleen voor het voordeel van de consument. Het dekt niet de schade en de schade veroorzaakt door normale slijtage of door een externe ongeval, misbruik of gebruik niet overeenstemt met de instructies en de verstrekte informatie of door een gebrek aan onderhoud.
Bij het ontbreken van met redenen omklede klacht hoeft u niet het recht op terugkeer van de producten.
Als de bovenstaande voorwaarden wordt voldaan, moet u eerst kiezen tussen reparatie of vervanging van producten, gratis, en zo lang als de situatie dat toelaat. Als reparatie- en vervangingsservice onevenredige of niet onmogelijk is, dan hebt u het recht om te eisen van een andere vorm van schadevergoeding, zoals de terugbetaling door een gelijkaardig product of financiële compensatie. Dergelijke financiële compensatie kunnen nooit groter zijn dan het bedrag dat u in rekening werden gebracht.
Als niet aan de bovengenoemde voorwaarden wordt voldaan en goederen ten onrechte zijn teruggekeerd, sturen we u het product. Kosten in verband met deze retourverzending uw kosten en op eigen risico. We zijn vrij om op te slaan van producten in een derde zolang deze verwijzing vergoedingen worden niet aangepakt.
- OVERMACHT
SOFACLEAN® is verantwoordelijk voor de niet-nakoming of een deel van haar verplichtingen uit hoofde van de onderhavige overeenkomst, als het wordt veroorzaakt door een gebeurtenis overmacht. Zal worden beschouwd als gevallen van overmacht, de gebeurtenissen van de onbedoelde, onvoorzienbaarheid en onvoorspelbaarheid tekens worden herkend door de Belgische autoriteiten. In aanwezigheid van een geval van overmacht, wordt u geïnformeerd op zijn vroegst. We mogen onze verplichtingen op te schorten voor de duur van de overmacht.
- VERWERKING VAN PERSOONSGEGEVENS
Tijdens het bestelproces, persoonlijke informatie wordt gevraagd (met inbegrip van: volledige naam, e-mailadres, adres van levering, enz.).
Deze informatie is essentieel voor de goede behandeling en de levering van bestellingen, alsook voor de oprichting van facturen. Als ze standaard, zal de bestelling worden geannuleerd.
De eerbiediging en de bescherming van de persoonlijke levenssfeer zijn erg belangrijk. We strikt toe te passen de wettelijke bepalingen inzake gegevensbescherming. Zie voor meer informatie over de behandeling van uw persoonlijke gegevens door SOFACLEAN®, de privacy Charter.
- ALGEMENE BEPALINGEN
PERSISTENTIE VAN DE VERKOOPSVOORWAARDEN IN GEVAL VAN NIETIGHEID VAN EEN CLAUSULE EN GEEN VERKLARING VAN AFSTAND
Als één of meerdere clausules van de huidige VERKOOPSVOORWAARDEN is ongeldig gehouden of zodanig verklaard op grond van een wet, een verordening of ingevolge een besluit van een bevoegde rechter, de overige bepalingen houdt alle hun kracht en hun bereik en de ongeldige bepaling zal worden vervangen door de geldige bepaling dichtst aan het verkrijgen van het gewenste resultaat door de partijen.
Het feit dat een van de partijen om zich niet beroepen op een schending door de wederpartij op de verplichtingen vervat in de huidige VERKOOPSVOORWAARDEN niet aldus worden uitgelegd in de toekomst een verzaking van de verplichting in kwestie.
De titels die we in onze juridische documenten gebruiken zijn altijd puur illustratief. Kun je hen geen juridische waarde.
Huidige VERKOOPSVOORWAARDEN en de samenvatting van bestelling dat aan u is meegedeeld vormen een contract en vormen het geheel van de contractuele betrekkingen tussen de partijen. In geval van tegenstrijdigheid tussen deze documenten, zal de VERKOOPSVOORWAARDEN zegevieren.
TOEPASSELIJK RECHT EN BEVOEGDE RECHTER
Belgisch recht van toepassing is, uitsluiting van alle anderen, de relatie tussen de partijen. De toepasselijkheid van het Weens Koopverdrag is uitdrukkelijk uitgesloten.
In geval van geschillen, zal een minnelijke oplossing vóór elke gerechtelijke stappen worden gezocht. Wanneer een minnelijke schikking kan worden bereikt, zal de rechtbanken van het gerechtelijk arrondissement van de plaats waar SOFACLEAN® haar hoofdkwartier heeft alleen bevoegd zijn.